Welkom op onze reis site - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Harold en Margrieta Tijssen - WaarBenJij.nu Welkom op onze reis site - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Harold en Margrieta Tijssen - WaarBenJij.nu

Welkom op onze reis site

Door: Margrieta

Blijf op de hoogte en volg Harold en Margrieta

20 September 2008 | Nederland, Eerbeek

Hoi en welkom op onze site. We gaan proberen om hier onze avonturen bij te houden van onze reis door Ghana eind dit jaar.
Op 4 december vliegen wij met onze fietsen naar Accra in Ghana, en gaan daar fietsen door Ghana en Togo. We vliegen dan op 29 januari weer vanaf Accra naar huis.
We gaan alle twee op onze mountainbike met voor en achter vering (lekker comfi).
Harold krijgt als vertragende factor een bob-aanhanger achter zijn fiets met daarin de meeste bagage. Verder hebben we alle 2 een bagage drager aan de zadelpen hangen voor de dagelijkse zaken. En een 3 liter waterzak op de rug.
Momenteel zijn we bezig met het halen van de vaccinaties, gele koorts hebben we deze week gehad zodat we het visum aan kunnen vragen.
Dat was het voor nu, groetjes, Margrieta

• 20 September 2008 - 15:10

Fred:

Hèèèèè, niet op de motor?!!! Nou ja, op de mountainbike is ook leuk. Het gaat ook om het reizen, de rest in bijzaak. Hele fijne reis!
    Maar 't is toch wel wennen hoor, zonder motor.....

• 20 September 2008 - 15:56

Maarten:

Drie liter water op je rug??? Kan dat niet met petfles(bidon)houders aan het frame? Topeak maak ze; ik neem zo 4,5 liter op mijn fiets mee.

Maar wel erg stoer, op de MTB door Afrika. Ben gewoon een beetje jaloers:-)

Maarten

• 20 September 2008 - 18:04

Bepgerbrands@hetnet:

voor en achter vering...alle 2 n bagagedrager ad zadelpen...lachen...ik probeer t me voor te stellen.
    Wat n inspiratie zullen jullie daar op doen..
    Laat het aub weten per mail aan ons..als jullie iets leuks te melden hebben vanaf daar.
    Vaccinaties en zo... is helemaal niet leuk...maar t moet...

• 21 September 2008 - 12:31

Gert:

Wauw!
    Echte helden bestaan nog...Goed hoor!

• 21 September 2008 - 15:02

Geert Schuring:

Gaaf man! Ik ben zeer benieuwd naar de verhalen en de foto's!!

• 21 September 2008 - 15:27

Joke:

Margrieta, super! het komt nu steeds dichter bij. Je vaccinaties kun je vaak goedkoper halen bij de universiteit van Wageningen dan bij de GGD.
    Succes nog met jullie voorbereidingen en we kijken uit naar jullie eerste berichten vanuit Afrika.

• 21 September 2008 - 18:03

Erwindob:

Stoer hoor. We gaan de verhalen volgen en zoeken de verschillen ;-)

• 23 September 2008 - 11:42

Christine:

Gevonden... en nu maar wachten op de mooie verhalen.

• 08 November 2008 - 11:34

Susan:

Hoooooooooooi, test test ja hoor het komt door. Have fun, spreek jullie misschien nog wel voor dat jullie weggaan. Mocht het toch niet lukken good luck en ik hoop dat jullie weinig pech krijgen. (zou toch irri worden als je 20% van de dag aan het plakken etc. bent.
    Groetels Susan

• 14 November 2008 - 06:56

Robert.Nolten:

Hé Harold spannend hoor, een fijne vakantie en zorg ervoor dat jullie veilig thuis komen.

• 16 November 2008 - 09:53

Erik Hofman:

Hallo luitjes, al een tijdje geen contact gehad, maar uit het oog is natuurlijk niet uit het hart.
    Heel gaaf zo`n onderneming. Heel veel plezier samen.
    groetsels ( buurman ) Erik

• 27 November 2008 - 05:48

Sanne Geldermans:

Helemaal top op de fiets door W-Afrika!
    Jullie zullen genieten, dat is zeker, ook is zeker dat jullie zullen afzien!
    En moooooiee foto's worden er straks genomen. Zet ze ook zo nu en dan hier op de site hea!?

Heel veel plezier en doe voorzichtig!

• 01 December 2008 - 18:54

Stef Heijenk:

hey
    veel plezier allebei en niet te erg ziek worden in afrika he xD

de groeten

• 01 December 2008 - 18:56

Bemmie:

Wat een avontuur zeg. Spannend zo door Afrika trekken en dan helemaal zonder motor! Veel plezier en succes natuurlijk. Ik ben zeker benieuwd naar de blog en foto's natuurlijk.

Groetjes Michiel

• 01 December 2008 - 19:55

Patrick En Lydia:

Veel plezier in ghana en geniet ervan. Kom heel weer thuis
    groetjes patrick en lydia

• 01 December 2008 - 20:13

Margot:

Goede reis toegewenst. Veel plezier met foto's en filmpjes maken.

• 03 December 2008 - 08:22

Henk Kamminga:

Heeel veel plezier geniet er van, maar wel in een stuk terug komen!!!