NIEUWS!! - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Harold en Margrieta Tijssen - WaarBenJij.nu NIEUWS!! - Reisverslag uit Kumasi, Ghana van Harold en Margrieta Tijssen - WaarBenJij.nu

NIEUWS!!

Door: Margrieta

Blijf op de hoogte en volg Harold en Margrieta

03 Januari 2009 | Ghana, Kumasi

Er werd net omgeroepen dat de NDC de verkiezingen heeft gewonnen.

  • 03 Januari 2009 - 11:23

    Folkert:

    NDC? Is dat goed of slecht nieuws..?

    p.s. nu hebben we wel weer genoeg berichtjes gehad hoor... Hebben jullie niets beters te doen? Ga toch fietsen...

    (-;

  • 03 Januari 2009 - 17:14

    Ray:

    Zeg ,
    gebeurt er nog wat daarzo?
    Wij zijn weer van een berg sneeuw afgegleden in Frankrijk!
    Vanwege de sneeuw hebben we maar 1 dag off road gereden ,maar het was de moeite en gelukkig ben ik niet in een mesthoop gereden!

    Gelukkig nieuwjaar!

    Ray & Wil

  • 03 Januari 2009 - 20:23

    Wil Van Den Hoek:

    h en m gezond en kunstzinnig 2009. wat een prachtige reis maken jullie. ik denk dat je wel erg moe word, niet allen van het fietsen, maar ook van alle indrukken die je krijgt.nog veel riesplezier, groet, wil.

  • 03 Januari 2009 - 22:03

    Margot:

    Zo, eindelijk even de tijd genomen om bij te lezen en alle foto's te bekijken. Feestdagen hier betekent veel minder rust dan ik lees in jullie dagritme. Maar ik mag wel langer doorslapen, ik ga ook veel later naar bed ;-)
    Nog 1 dag (het is nu zaterdagavond 3 januari) en dan begint voor ons het 'gewone' leven weer: wekker zetten om 7.00 uur en lekker werken op kantoor.
    Gerben heeft zich ingeschreven voor Tuareg en OER en ... heeft een nieuwe motor gekocht: KTM 690 R. Deze komt eind januari en moet dan verbouwd worden voor de Tuareg. Dus dat worden drukke tijden in februari/ maart ;-)
    Fijn om te lezen dat jullie het lekker hebben. Breng vooral een beetje zonnewarmte mee terug. Het is hier echt winter!

  • 03 Januari 2009 - 23:27

    Fred:

    Heeee Luitjes,
    Fijn om na zo'n lange tijd weer wat van jullie te horen. Het was het wachten waard! Ik geloof dat jullie wel 5 of 6 pagina's ge-upload hebben vandaag.
    En dat idd allemaal voor ons vermaak, ga zo door :-)
    Echt leuk om jullie belevenissen te volgen.

    Leuke foto's ook! Harold die de paus na doet. Ik kan het me ook wel voorstellen na zo'n eind wasbord. Echt petje af hoor!

    Geloof niet wat al die anderen zeggen dat het hier vriest enzo.
    Ik voel het hier al weer heet worden onder m'n voeten :-)

    Nog een hele fijne reis en ik zie nu al weer uit naar jullie volgende update.

    En voor Margrieta een dikke kus voor het nieuwe jaar!

  • 05 Januari 2009 - 10:25

    Pascal:

    Hoi Harold en Margrieta,

    Ik zie dat jullie nog altijd levend en wel zijn... niet slecht.

    Een beetje laat maar toch : mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

    Ik zal proberen wat vaker in te loggen opdat ik zie wat jullie daar allemaal uitvreten.

    Groetjes

  • 07 Januari 2009 - 09:45

    Rodney & Susan:

    Goedemorgen daar! of middag inmiddels.

    Nog de allerbeste wensen voor 2009, dat het maar weer een sportief en gezond jaartje mag worden. Jullie zijn i.i.g. aardig op weg. Wij hebben inmiddels ook maar eens de draad opgepakt in de sportschool. Niet veel veranderd in de tussentijd daar. Zie dat jullie al even in Kumasi zijn, wanneer vervolgen jullie de tocht? Het is zo weer eind januari.

    Lees jullie snel weer!

    Groetjes uut Eerbeek

  • 07 Januari 2009 - 09:45

    Rodney & Susan:

    Goedemorgen daar! of middag inmiddels.

    Nog de allerbeste wensen voor 2009, dat het maar weer een sportief en gezond jaartje mag worden. Jullie zijn i.i.g. aardig op weg. Wij hebben inmiddels ook maar eens de draad opgepakt in de sportschool. Niet veel veranderd in de tussentijd daar. Zie dat jullie al even in Kumasi zijn, wanneer vervolgen jullie de tocht? Het is zo weer eind januari.

    Lees jullie snel weer!

    Groetjes uut Eerbeek

  • 08 Januari 2009 - 12:55

    Pascal:

    Niet veel nieuws meer te rapen hier zo de laatste dagen... Toch niet verloren gereden ?

    Ter info van Harold : eindejaars of nieuwjaarsdiner zo je wil met de collega's van Hexagon Benelux ingepland voor zaterdag 7 februari (was eerst voorgesteld op 23 januari maar heb melding gemaakt van je afwezigheid) lukt dit voor jou ?

  • 08 Januari 2009 - 12:56

    Pascal:

    Margrieta is uiteraard ook welkom, sorry ;-))

    Tesa betaalt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harold en Margrieta

Op 4 december vliegen we naar Ghana met de fietsen om een stukje West Afrika te zien en ontmoeten. We hebben er zin in!

Actief sinds 22 April 2008
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 50681

Voorgaande reizen:

04 December 2008 - 30 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: