wachten - Reisverslag uit Accra, Ghana van Harold en Margrieta Tijssen - WaarBenJij.nu wachten - Reisverslag uit Accra, Ghana van Harold en Margrieta Tijssen - WaarBenJij.nu

wachten

Door: Margrieta

Blijf op de hoogte en volg Harold en Margrieta

09 December 2008 | Ghana, Accra

Vandaag is dan eindelijk de Togolese ambassade open, om 9.00 uur. Of te wel om 9.15 open om 10.00 wordt je geholpen, en om 2 uur kunnen we de Visa ophalen. Dat zal ook wel 3 uur worden........
Maar ik probeer geduldig te blijven....
Gister nog ff op de markt geweest, dat blijft leuk. Fietsen opgepakt, wat dingetjes weggegeven die in de weg zaten, zoals mijn voorspatbordje en de bidonhouders onder het zadel pasten niet met de tas.
Nu maar wachten en dus maar ff jullie informeren. We willen vanmiddag richting Aburi fietsen, das circa 30 km, moet lukken voor donker om 6 uur. Dan zijn we in iedergeval op weg en de stad uit.
Verder nog niet veel meegmaakt, bij ons naast het hotel zit de NPP hoofdkwartier, dus veel auto's met verkiezingsmuziek door de straat en mensen die wachten op de uitslag. Zoals het er nu uit ziet moet er een 2de ronde komen omdat zowel de NPP als de NDC niet >50% stemmen heeft.
We proberen nog wat foto's te plaatsen als we de kaartlezer kunnen gebruiken, want het kabeltje zit onder in de tas. Les 1, kabeltje in de fietstas doen.
Dat was het weer voor nu, groetsels, H&M

• 09 December 2008 - 13:10

Karin:

Nou, nou, jullie hebben het maar druk met wachten. Wel leuk dat je dan tijd hebt om ons op de hoogte te houden. Leuk om te lezen hoe jullie acclimatiseren en veel bekijks hebben. Maar met een pet op zien ze je mooie kapsel natuurlijk niet. Heb je daar al reacties op gehad? Nou, succes met wachten en een goede start van jullie tocht gewenst. Het is hier koud en nat. Niks aan. Wat dat betreft hebben jullie in ieder geval een streepje voor. Geniet ervan!
    Wij gaan morgen naar Tarzan, daar hebben we veel zin in. Ook een beetje het Afrika-gevoel...
    Groetjes van Peter, Karin, Kelly, Daphne, Noah, Luke en Imre.

• 09 December 2008 - 14:32

Wil Van Den Hoek:

Hartstikke leuk ,jullie berichtjes. Hoe werkt dat?? Hebben jullie de laptop mee of zo'n supertelefoon?? Hoe warm is het in Accra?? Hier was vandaag veel natte sneeuw, dus vies koud. Hoop dat je op pad kunt vandaag.
    Groetjes , Wil.

• 09 December 2008 - 21:07

Erwindob:

ha jullie,
    nu al ongeduldig... Je zijn hardstikke vlot al onderweg joh. Trap ze

• 11 December 2008 - 13:29

Pa En Ma Tijssen:

Fijn dat jullie zijn aangekomen. Pak de fiets,(als hij klaar is}en geniet er van. Groetjes van Pa en Ma Tijssen.