Bijna vertrekken - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Harold en Margrieta Tijssen - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken - Reisverslag uit Eerbeek, Nederland van Harold en Margrieta Tijssen - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken

Door: Margrieta

Blijf op de hoogte en volg Harold en Margrieta

03 December 2008 | Nederland, Eerbeek

Na lang voorbereiden en dromen gaat het morgen dan eindelijk gebeuren. Om 6 uur rijden we bepakt en bezakt met een busje naar Schiphol.
Harold heeft de fietsen klaar gemaakt, we hebben van Vredestein banden gesponsord gekregen, die liggen nu op de fietsen en we hebben ieders 1 band mee als reserve. Daarnaast nemen we diverse binnenbanden mee die we hopelijk niet nodig hebben. Van Rose (de duitse fietsenzaak waar onze fietsen vandaan komen) hebben we ieders 1 set fietskleding gekregen.
Alle bagage past in de fietskartas, alle inentingen zijn gezet, voor de beesten gaat goed gezorgd worden door de familie Rohde, we hebben onze paspoorten, vliegtickets, creditkaart, camera, enz. Kortom, we zijn er klaar voor!

We vliegen eerst naar London Heathrow en s’middags door naar Accra in Ghana. Daar komen we om 21 uur locale tijd aan.
Als het goed is staat Melvin van Ghana vakantie daar op ons te wachten en hij zal ons met de hele pakkelarie naar het Korkpalm hotel in Accra brengen. Daar blijven we een paar dagen om te acclimatiseren en een Visum voor de omliggende landen te halen bij de Togolese ambassade.
Dan gaan we richting CapeCoast, onze niet zo fraaie geschiedenis bekijken, waarna we via het Kokum National Park (regenwoud) richting het noorden gaan fietsen.
Dat zijn de plannen voor nu, tot de volgende keer.

• 03 December 2008 - 14:12

Gerda:

Hoi Margrieta en Harald,

Margrieta, ik heb mijn haar rood geverfd, ik denk er moet toch iemand op de afdeling zijn met gekleurd haar, maar ja, jij durft meer dan ik.

Hele goeie reis .

• 03 December 2008 - 14:14

Akko:

doe mij het adres van die kapper ff

• 03 December 2008 - 15:18

Mirjam:

Namens mij en de rest van de familie heel veel plezier.
    Geniet ervan en we zijn benieuwd naar jullie ervaringen.
    Groeten!!!

• 03 December 2008 - 20:18

Gerbrand:

Hoi Harold en Margrieta

Goede Vlucht en heel veel plezier.
    Geniet ervan en veel succes.
    Groeten van ons allemaal.

• 03 December 2008 - 20:28

Maarten:

Bij gebrek aan een helm om creatief te bewerken maak je van je kapsel maar een kunstwerk:-)

Goede reis en heel veel plezier in Afrika.

Maarten

• 03 December 2008 - 20:36

Will Van Den Hoek:

goede vlucht, super snel kapsel zeg, heeft Harald ook zoiets?Doei, Wil.

• 04 December 2008 - 07:06

Patrick En Lydia:

Goede reis, veel succes en geniet ervan.
    groetjes patrick en lydia

• 04 December 2008 - 08:41

Roos:

Oooohhhh, wat spannend allemaal. Heeeeel veel plezier in ieder geval en breng maar mooie verhalen en foto's mee naar huis...

Groetjes Roos.
    ps. nu snap ik waarom je met de fiets wilde, zonde om een helm over dat kapsel heen te trekken ;-))

• 04 December 2008 - 14:36

Johan Jan En Meiden:

We wensen jullie heel veel plezier en heel veel succes!

groetjes

• 05 December 2008 - 14:34

Wilma:

Jaaaaaa! De reis is begonnen! Heel veel mooie reisavonturen en hou ons op de hoogte!

• 06 December 2008 - 14:54

Jeanette V D Steege:

Ha reizigers!!
    Vanuit Zwolle wens ik jullie een hele goede en vooral leuke reis toe!!
    Ik ga jullie belevenissen zeker volgen!!

Groetjes Jeanette

• 06 December 2008 - 17:42

Elles:

hey harold en magrieta!!
    we wensen jullie veel plezier geniet er van
    groetjes Elles en Jacky